Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
5 septembre 2008

Truc - dings

P9040024

Coucou! C'est vendredi et l'heure d'une toute petite devinette. Je ne relève qu'il s'agit d'un truc très utile, mais qu'est-ce que c'est??? La semaine à venir j'en tirerai au sort et je promis à la gagnante une petite surprise! Bon week-end!
AV2VFFUCAT4SPXNCAJSKQTZCA0FRIVCCADKIKFLCAKHT66WCA1FWDDVCA44N4L0CA9ZGSQZCAV1MWDUCAWZ2E8ICA0COHZ9CAUQZA6HCAV3H6MBCADBPC22CACVVRXDCAJWT25HCA0XZQNZ
Heihei!! Det er fredag og på tide med en liten lek...Jeg avslører bare at det er en liten nyttig dings, men hva er det egentlig? Vet du det er du med i neste ukes trekning av en bitte liten overraskelse! God helg!

Publicité
Publicité
Commentaires
F
aucune idée, ta bannière est super belle, je vas recevoir une carte, j'ai posté vendredi.
S
Jeg vet hva det er! det er sånne til å ha på hver ende av strikkepinnene når de ikke er i bruk. Heter de pinnestoppere tro? Har du laget dem selv?<br /> <br /> Jeg leste inne hos Ragnhild at dere var en gjeng damer som igjen skulle opp til Bjørg i Svardal. er det mulig å henge seg på tro? Har så lyst til å treffe dere hyggelige damer igjen!<br /> Og så har jeg jo et samarbeid på gang med Bjørg og butikken jeg jobber i. <br /> Ha en fin søndag, Ninne.
B
Et bien, j'ai trouvé sans le vouloir....ici :http://merinas.blogspot.com/search?updated-max=2007-07-20T01%3A47%3A00%2B02%3A00&max-results=10<br /> Ce sont des AFFIQUETS.....des protège-pointes quoi ;-)<br /> Par contre j'ai toujours pas trouvé de modèle pour faire un cache col....lol<br /> Bisous
C
Pour nouer autour de la pelote ? <br /> <br /> J'ai essayé de tricher mais je n'y arrive pas !<br /> Bises
I
inconnu au bataillon. Je n'ai jamais vu cela en france. je donne ma langue au chat.<br /> bon dimanche<br /> isabelle
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité