Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
20 janvier 2009

GAAA- tirée de l'oublie - dradd frem fra glemselen!

Carol_Adams_komp

E9HCAMCAV4LCACACVRHCABU7X7FCARM197YCAV8ENLTCA2FQPC3CASCMCLPCA152J0RCA4LVQTECA67HYG6CA683XEPCAEM5FIYCA2RXGKQCAAEHFPGCADSG9NYCAHALO6KCA5VXX9FCATU628ZCAZ4I3CC À part que montrer des moufles vieilles au blog Tricot de Selbu, j'ai profité de mon congé de maladie pour faire chauffer mes aiguilles! Mais hier la bonne vie domestique de luxe est terminée et j'ai repris mon travail. Peut-être vous reconnaissez cette pièce, retrouvée au fond du panier? C'est vrai que je l'aie déjà montré il y a un an ou plus, et c'est vrai que j'aie essayé à l'oublier pour jamais! C'est aussi vrai que j'avais pris la résolution d'utiliser la laine pour quelque chose d'autre! Jusqu'au moment où Farmor a révélé que dés janvier le forum Projo organise un SAL GAAA. Chanceuse, car on y a commencé avec la carré de Carol Adams! Tadaaa -par hasard je l'avais déjà terminé! Pour moi ça indique un bon début, en espérant pouvoir un jour terminer ce plaid abandonné.
GHTCAWX2NB8CAD263K8CAVAWMLNCA795ZEXCAC0OQYHCA9PY8A3CAH7179JCAW9XJHWCAZWK6BPCA6GFCVGCASFZ9LHCAUXXVAICA572C7SCA6BE6MPCA331QE4CAYH23S2CAVF8ASNCAIRB0INCA6AHNVP Kjenner dere igjen denne lappen? Jeg har vist den frem på bloggen en gang før, for ca mer enn et år siden. Jeg har forsøkt å glemme den for evig og alltid ipå kistebunnen, og jeg hadde faktisk bestemt meg for å bruke garnet til noe annet! Helt til Farmor slo frampå med at hun hadde meldt seg på GAAA-alongen på Projo-forumet! Da var jeg ikke sen med å henge på. Og litt flaks skal man ha, for Carol Adams lappen, den som var valgt ut for januar, tadaaa - den lå jo fiks ferdig her hos meg!  Det er det jeg kaller en god start! Håper jeg klarer å stå løpet ut! Med godt fellesskap og mulighet til å hjelpe hverandre bør det være mulig!

GAAA


CampolmiBambi

E9HCAMCAV4LCACACVRHCABU7X7FCARM197YCAV8ENLTCA2FQPC3CASCMCLPCA152J0RCA4LVQTECA67HYG6CA683XEPCAEM5FIYCA2RXGKQCAAEHFPGCADSG9NYCAHALO6KCA5VXX9FCATU628ZCAZ4I3CC Le merino Campolmi Bambi qui est un vrai rêve de merino est acheté chez Det Mjuke.
GHTCAWX2NB8CAD263K8CAVAWMLNCA795ZEXCAC0OQYHCA9PY8A3CAH7179JCAW9XJHWCAZWK6BPCA6GFCVGCASFZ9LHCAUXXVAICA572C7SCA6BE6MPCA331QE4CAYH23S2CAVF8ASNCAIRB0INCA6AHNVP Jeg har bestilt garnet hos Det Mjuke, en drøm av et merinobabygarn som heter Campolmi Bambi.

Publicité
Publicité
Commentaires
L
Mais ce carré est sublime, comme ce serait dommage que tu l'oublies!!! Tu vas faire un magnifique plaid et volontaire comme tu l'es ça ira assez vite!!
S
Jeg har og store planer om å strikke dette teppe. Det er jo så utrolig fint. Jeg har kjøpt inn mønster så det er klart :) - til helga kanskje...<br /> Så flaks du hadde med januarlappen :)<br /> God helg!!
U
quelle merveille ce plaid!
H
Hmmm ser man det ja...ikke verst,Litt forsprang er jo godt og ha.... <br /> Men hallo har ikke du sakt til en gammel elev,at dette fikser du....lett. <br /> Jeg har da troen på deg....<br /> Er dette noen kjente ord??<br /> Tenk deg da.....for et mykt og deilig teppe,og slenge over seg på litt kjørlige dager..... bare tenk... du kan jo stå løpet ut,og kjenne det deilige teppe,eller du kan ta den enkleste og mest irritable veien.....og gi opp....Men husk da: Den som gir seg er en DRITT!!!! Og Ninne du veit at jeg følger med....Så stå på:-)<br /> Klem eleven som aldri ga opp.....Og vil heller aldre gi opp.....
M
il est sacrement joli le plaid, que j ai hate de le voir sur tes aiguilles...
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité