Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
23 février 2009

GAAA - Julie H Levy

Februarlapp

E9HCAMCAV4LCACACVRHCABU7X7FCARM197YCAV8ENLTCA2FQPC3CASCMCLPCA152J0RCA4LVQTECA67HYG6CA683XEPCAEM5FIYCA2RXGKQCAAEHFPGCADSG9NYCAHALO6KCA5VXX9FCATU628ZCAZ4I3CC Tadaaaa! Voilà, j'en ai 4! Bisous!

GHTCAWX2NB8CAD263K8CAVAWMLNCA795ZEXCAC0OQYHCA9PY8A3CAH7179JCAW9XJHWCAZWK6BPCA6GFCVGCASFZ9LHCAUXXVAICA572C7SCA6BE6MPCA331QE4CAYH23S2CAVF8ASNCAIRB0INCA6AHNVP Tadaaa! Nå har jeg 4! Klem!

Publicité
Publicité
Commentaires
G
Hei Ninne! Jeg har tenkt på deg noen dager, for jeg prøver meg på et sjal med lace wight garn. Det blir dessverre ulik retning på hver side av midtmaska, og da mener jeg i hytt og vær! Men jeg rakk opp etter to kvelders strev, og har lagt opp et annet et. Fint at du har vært i Frankrike, det har du sikkert hatt veldig godt av. <br /> Men det var GAAA jeg skule si noe pent om: Det er pent.<br /> Jeg har laget seks, tror jeg av de 24 lappene, for noen år siden. Lurer på om jeg skal ta det fram og strikke en lapp i måneden. Når jeger ferdig med sokkekalen på Ravelry.<br /> Vi snakkes!<br /> <br /> Hilsen Grete
M
magnifique!
R
Coucou, ma belle ! Un GRAND MERCI pour des journées magnifiques - et beaucoup trop vite passées - avec toi chez moi dans le Midi :D J'espère que ton retour va se passer sans problèmes, ma douce. Tu me manque déjà, tu sais... Store, gode klemmer
H
Hei du.<br /> Lurer jeg da. Hvordan har du det sånn egentlig???<br /> Lekker lapp du har tryllet frem.<br /> Sender en god varm tanke til deg.<br /> Gode varme klemmer fra meg:-)
S
J'ai un ordinateur sous la main, j'en profite pour passer dire bonjour. Mais je rattraperai le retard en avril. J'imagine que tu as pas mal bavardé depuis décembre ;-)<br /> Bisous
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité