Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
24 août 2009

Enfin du tricot!

Coucou mes amies!!
Tout le jour j'ai balayé, rangé, nettoyé, trimé et transporté pour quitter la maison d'été avec mon ours et mon chat. Je serai de nouveau présent :D
Hei hei! I hele dag har jeg pakket, feiet, vasket, båret og slept og flyttet hjem fra sommerhuset på øya, med mann og pus! Det er nesten slutt på hytte-til hytte-livet for i år :D

IMG_5738r

Il est temps de parler de tricot! Il y a longetemps!
Car évidemment je tricote!
Chaque jour!
Dehors, dans la voiture, presque partout!

Det er på tide å snakke om strikketøy, ikke sant?
Det er lenge siden sist!
For klart jeg strikker!
Hver dag!
Ute, inne, i bilen, nesten over alt!


IMG_5335

Ainsi pendant nôtre séjour au chalet de montagne, début Août....
Også på fjellet, da vi var der i begynnelsen av august...

IMG_5463

....j'ai tricoté des mitaines en laine Regia...
...der strikket jeg et par pulsvanter i Regia....

IMG_5465

...dont toute de suite, j'avais besoin....
..som jeg fikk bruk for med en eneste gang....

IMG_5395 

...en pensant bien à toi, Rachel, pour aller chercher ces mûres arctiques, ou chicoutés, ou plaquebières, qui ne se trouvent qu'en pays arctiques...

...for  jeg skulle ut å fotografere multer til Rachel i Chile!

Nattinatt! Bonne nuit!

EVOLCAI24LJGCA2V6J88CAB9B3R6CAV90CMSCAUKC0EFCA8EI8OUCASPPKPUCA27SJG3CA5LJYHZCAA0THSWCA8S2MY0CAQKSVIJCARTKFI1CA0HRWFOCA3PCTA5CAEYZ43ACAPOMG6YCAB8KAALCA01H71J

Publicité
Publicité
Commentaires
K
J'adore ces mitaines ! enfin toutes les mitaines en général !!!!! Peut-être que ton exemple va m'inciter à en tricoter moi-même !!!<br /> Je t'embrasse
B
Coucou Ninne,<br /> <br /> Ils sont MAGNIFIQUES tes tricots ! Qu'est-ce que j'aime quand tu parles tricot ! C'est tellement bien de tricoter.<br /> Très bonne journée et à très vite.<br /> Je t'embrasse très fort.<br /> <br /> Binchy.<br /> P.S. : Tes photos sont très belles aussi !
S
Hei Ninne<br /> Flotte pulser, herlig eplegele, vondgodt med multer og mrmrmrm....kosepus!!!!<br /> I dag var Bjørg med garn til butikken. Masse herlige farger, og jeg som egentlig har fri i morgen, sa jeg måtte på jobb i morra...he he...må jo plukke ut litt deilig garn til meg selv, hi hi<br /> Hun hadde med et skjerf som du hadde designet! :)<br /> Vi har fått stallkatt i stallen, og jeg nikosa med en skjønn liten kattunge i kveld. Den bor i et bur fåreløbig, men jeg tok den med på tur ut for å hilse på de andre dyra. Den er så skjønn!<br /> Ønsker deg en kjempefin tur til Danmark i helgen. Det er visst supert vær der nå, har det fra sikre kilder. Om en mnd drar jeg dit igjen, og med hjem skal jeg ha kufferten full av garn. Klem
L
Sont belles tes mures ninne, faut en avoir assez pour faire une tarte...bise à toi, merci de ton coucou...en septembre, je fais le grand tour de la Hollande, c'est cool...
B
Félicitation<br /> elles sont très belles vos mitaines<br /> belle couleurs<br /> j'aime beaucoup le tricot<br /> mon blog pour quelqu'un qui cherche à réaliser des chaussons : http://laines-et-tricots.blogspot.com<br /> bon tricot<br /> à bientôt<br /> bisous bisous<br /> brocantoise
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité