Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
31 août 2009

Tricot et crochet

Oui oui, oui!  ~ imake_things2Ja ja ja!

IMG_5787r

Je crochet! J'ai terminé un filet, pareil à ceux-ci, et une gaufre dorée  ... ou mieux une manique en crochet ;)

Jeg hekler! Jeg har heklet et nett, helt maken til disse her, og en gylden vaffel... eh, nå må jeg slutte å drømme, det er jo bare nok en gryteklut! ;)   


IMG_5789r

Bien sur je tricote aussi! Og selvfølgelig strikker jeg også!

IMG_5790r

J'ai commencé à avoir froid aux pieds, donc je vais très bientôt terminer ces chaussons...

Akkurat nå krever kalde høstføtter nye tøfler, så fort som mulig, helst i går!

IMG_5792r

et encore un châle Mari de mohair Mari et selon mon modèle désigné pour Telespinn.

Og dette er starten på enda et Marisjal i deilig Marigarn og etter eget mønster designet for Telespinn.

ima_knitter3

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Quel beau filet ;-)
U
bonne idée ce filet pour faire les courses !
P
j'adore les chaussons et le châle!<br /> mais surtout les chaussons je crois :D<br /> klem klem
L
Nydelige tøfler du strikker og sjalet var flott! Eget design også!! Gratulerer!
E
De nye tøflene får fine farger i alle fall! Kjenner at jeg også kjenner høsten på tærne. Godt man er strikkedame da :)
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité