Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
4 décembre 2009

Pourquoi utiliser une écharpe en Afrique?

Maileg_m_skjerf

"Qu'est-ce que vous dites, les filles?....Il neige! ... Vous voulez sortir toute de suite? ... Hein?... Pour jouer avec Ludo! ... Aaaah, il vous attends déjà?...Pourquoi pas!.. Mais arrêtez!!!!... Faudra s'habiller, mesdemoiselles! ....Hein? ... Vous ne pouvez pas sortir comme ça! ... Une petit écharpe ne suffit pas! Ça marche en Afrique quand tu arriveras chez ta nouvelle copine, mais ici il fait trop trop froid!"

"Hva sier dere, jenter?... Snør det, endelig?!  Vil dere ut og leke, med en eeeneste gang? ...Har Ludo ventet leeenge, sier dere?...Ja hvorfor ikke?...Men stopppp!!..Dere kan ikke bare løpe ut i bare sokkelesten!... Ett bittelite skjerf er ikke nok!... Det blir kanskje mer enn altfor mye når du kommer frem til Afrika, men her, her holder det ikke!!!" ;D

Demain on y prévoit des larmes, car Mayleg (le lapin, acheté au Fryd for øyet) quittera sa copine Tilda (un échange précieux de Sara d'Andorre) pour déménager toute seule à Afrique pour vivre avec une petite fille qui va prendre bien soin d'elle! Probablement elle n'y aura plus jamais besoin d'écharpe! ;D Bon week-end à tous!

Kos dere i dag dere, jenter...for i morgen blir det andre boller. For da reiser lille frøken Mayleg (kjøpt hos Fryd for øyet) fra sin lille venninne (en kjær byttegave jeg har fått fra Sara i Andorra) helt alene til Afrika for å leke og leve sammen med fadderbarnet mitt. Hun gleder seg, men kommer sikkert aldri til å få bruk for skjerfet mer! ;D Ha en fin førjulshelg!

Ludo

Publicité
Publicité
Commentaires
L
ne pas s'enrhumer avant !
A
rhalala que j'adore me ballader sur ton blog,voir toutes ces images magnifiques,ce paysage,ces lumieres,la neige^^ tout cela me fait réver<br /> merci Ninne !<br /> et ces jolies fleurs au crochet....mystére mystére alors...
S
La copine de Tilda n'est pas encore sortie de sa cachette cette année, mais je l'entends qui tape dans l'armoire, elle me dit de dire bonjour à sa jumelle de sa part ;-)
C
Ludo m'a l'air plus "rustique" que Sofie !! Il est vrai que les chiens adorent la neige :o)<br /> Le lapin et la poupée sont magnifiques, la petite fille sera très heureuse, tu n'as aucun souci à te faire !!<br /> Stor klem !
G
Som vanlig må jeg helt til bånns for å finne en liten flekk å skrive på hos deg. Du har virkelig en stor tilhengerskare! Men når den nydelige dokka skal reise alene til Afrika, er det grunn til å sende noen godord med på veien. Jeg ønsker mottakeren der nede lykke til med sin nye venn, hun blir sikkert veldig glad. Det hadde jeg blitt.<br /> Du må trøste dokka før hun drar, jeg grua meg veldig første gang jeg skulle dit, selv om jeg ikke reiste alene!<br /> Hilsen Grete
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité