Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
13 mai 2010

La beauté des petites choses - Skjønnhet i de små ting

Mange små ting rundt oss er som små skatter med fine detaljer. Jeg oppdaget at Elin lager og selger vakre små ting, til glede for sånne som meg som har ti tommeltotter. Disse maskemarkørene er allerede i bruk, og kan anbefales. Løkkene er store og gode, og sklir godt på pinnen. Akkurat sånn skal det være, syns jeg. Og ikke bare det, de pynter veldig godt opp på strikketøyet mitt! Tusen takk, Elin!!!

(Her skulle jeg elegant ha satt inn denne videoen fra You Tube, men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det heller, jeg ;)
Ha en fiiiiin natt og dag!

Beaucoup de petites choses dans notre vie sont des vrais trésors, et des petites details jolis pourraient passer inaperçues.
(Je souhaiterais insérer
ce vidéo de You tube, mais je ne comprends pas comment faire.)

Elin qui produit des petites choses, m'a fait plaisir avec ces petits bonbons marqueurs super jolis. Je les aime beaucoup. Ils glissent parfaitement d'un aiguille à l'autre, ils sont assez grands, en plus ils représentent une belle décoraton de mon tricot. Merci Elin!
Je vous souhaite une très belle nuit et journée!

maskemark_rer

Publicité
Publicité
Commentaires
U
ils ressemblent vraiment à des petits bijoux .
B
Oh oui très joli ces marqueurs... des vrais bijoux en effet... j'aime beaucoup la créativité des nombreuses personnes que l'on croise sur les blogs...
U
Ils sont magnifiques et vont t'aider à faire de beaux tricots !!
R
...men du har da ikke ti tusen tommeltotta (og i hvert fall ikke næggelsprætt og .... jo forresten helt sikkert noen sælbuvotta ;D). Stor nattaklem fra andre sida av fjorden :D
A
jolis
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité