Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
17 juillet 2010

Deux semaines fabuleuses #2 - To fantastiske uker #2

page_6

Haut et bas en Suisse - høyt og lavt i Sveits

page_1

on a mangé de la fondue miaaam! -
vi har spist ostefondue! Namnam!

page_3

on a vu des vraies marmottes - vi har sett lys levende murmeldyr!

page_2

on a monté jusqu'à 3100 m par trains panoramiques, voyagé par bus, par funiculaire et téléphérique - vi har vært på 3100 meters høyde, reist med panoramatog og buss og diverse baner på skinner og dinglende i kabler!

page_5

on a passé une journée très très agréable avec Anne et Stève en Zermatt, monté à Gornergrat, et même vu Matterhorn, mais pas toute la montagne en même temps - vi har hatt en herlig dag sammen med Anne og Steve i Zermatt, vært på Gornergrat og sett Matterhorn, men ikke hele fjellet på en gang ;D

page_4

on a admiré la merveilleuse flore alpine, même Edelweiss! - vi har beundret den fantastiske alpefloraen, til og med sett Edelweiss!

Ballblom

Et puis, j'ai passé 10 jours fabuleux au chalet de trollius avec mon petit chat, mon grand ours et finallement quelques jours super agréables avec ma meilleure amie du monde. À bientôt mes amie et mes amies! Passe un joyeux été!

Og  etterpå har jeg vært 10 dager på ballblomsætra sammen med min lille pus og min bedre halvdel, og jammen kom ikke bestisen min oppover noen dager også! Kjempekoselig! Men det får jeg komme tilbake til en annen gang! Ha en herrrrlig sommer alle sammen!

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Que de belles photos ma Ninne et que de jolis moments! J'espère que tout va bien pour toi! Nous revenons du Maroc etcela nous a fait bcp de bien! Je te fais de gros bisous et je pense bien à toi!!
L
Bien sympas tes vacances, vu lesd photos...bon week end...
S
Litt av en herlig ferie du har hatt Ninne. Er det ikke bare deilig med ferie?? Jeg gleder meg allerede til neste.....som jeg ikke aner hvor blir.
M
Tu nous donnes envie d'aller passer des vacances en Suisse avec tes photos magnifiques:-)!
E
Waouhhh! quel voyage génial.
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité