Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
9 janvier 2011

Le premier pull de Milo ~ Milos første ullgenser

Milo__strikk_088__800x600___2_

Coucou toi!  ~ Hei på deg!

Milo__strikk_114_b

Qu'est-ce qu'elle fait, ma maman?
Hva er det mamma'n min driver med egentlig?

Milo__strikk_135__800x600_

Oh oh, oui! Elle m'a pris au dépourvu! Oisann, hun har visst overrumplet meg!

Milo__strikk_134__800x600_

Elle a des drôles d'idées! Hun gjør mye rart, hun!

Milo__strikk_118

Maintenant elle m'a habillé en laine 100 % de mouton!
Je ne veux pas!!!
Nå har hun jammen kledd meg i saueull! Jeg vil ikke!

 
Milo__strikk_124_b

Attends, je s
ais bien comment m'en débarrasser, moi! Facile comme ça!
Men jeg vet hvordan jeg skal kvitte meg med den! Lett som en plett!


Milo__strikk_092

En plus, je sais qu'il faut sortir pour faire pipi! Mais dis-donc, pourquoi fait-il si froid?
Dessuten vet jeg jo at jeg må gå ut for å tisse! Men hvorfor er det så kaldt da tro?


Milo__strikk_139__800x600_

Hmmm, suis-je obligé de l'accepter quand même?

Tja... blir jeg nødt til å godta den likevel?


Milo__strikk_140__800x600_

Pourquoi pas! Miam miam, ça donne faim! ;)
Tja, sulten blir jeg i hvert fall av alt dette! :)

Fil / Garn: Heilo fra Dale,
  Aiguilles / strømpepinnerstrømpepinner nr 4.
Modèle / Mønster: Chug Puppy Sweater ici/ her.

Publicité
Publicité
Commentaires
P
En voilà un qui a bien bon !
A
Ce petit chien est tellement mignon, et son pull-over lui va si bien. Très jolies photos. <br /> Gros bisous et bon dimanche.
B
hihihhi c'est vrai quoi il fallait le protégé car il est moins bien équipé en poil que ta Sofy!
A
Helledussen så søøøøt!!!! Bra Jentungen ikke ser disse bildene, da hadde hun dååna, hun ønsker seg veldig en liten hund, og dette var vel den aller søteste :)
M
For en flott genser skjønne Milo har fått! Han venner seg nok til den skal du se - og nå som kuldegradene skal komme tilbake, er den nok god å ha :)
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité