Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
26 décembre 2011

Tusen millioner takk, søte snille Jannickemin!!! ~ Le plus beau cadeau jamais!!!


031

 hjerte1 SEEEE HER DA, hva jeg har fått til jul av verdens alleralleraller beste Jannicke!! hjerte1
Jeg ramlet nesten av stolen, trodde ikke mine egne øyne da jeg pakket opp den store myke pakken og Jannicke satt der med pokeransiktet sitt og så ut som om det var en helt alminnelig julegave! ;)) 

030

hjerte1
For en fantastisk gave!! 
For en jobb å hekle! 
Og noe så nyyyydelig!!

hjerte1
 

033

Bare se de fine avstemte fargene som passer perfekt inn i min "nye" stue! 

032 

Jeg er evig varm om hjertet i dobbelt forstand av dette mesterverket, heklet i Falk fra Dale.

hjerte1hjerte1hjerte1
Tusen millioner takk, kjære gode snille søte jenta mi!

hjerte1hjerte1hjerte1

Tombée de la lune, très touchée, sans d'abord comprendre ce que j'ai vu; regarde ce que m'a offert pour Noël, ma adorable fille, la meilleure au monde! 

Quel chef-d'ouevre!
Quel boulot!
Quel plaid divin! 

Chaude au coeur pour toujours, en doube sens, de ce chef-doeuvre d'un plaid crocheté en Falk de Dale, qui va parfaitement avec la palette de mon nouveau salon!

hjerte1 
Des centaines de milliers mercis, ma chère chère Jannicke!!! 
 hjerte1

Publicité
Publicité
Commentaires
B
je comprends ton b onheur, car ce palid est une merveille! J´+ aiiime les couleurs et le modèle des grannies!<br /> <br /> mais le meilleur c´est que c´est ta fille qui l´a fait!<br /> <br /> (je ne recois plus ton newsletter! sniff!
R
For en VARMENDE gave - i dobbelt forstand!!! Jeg syns ikke det er så lenge siden vi hadde heklekurs, jeg... og så lager hun allerede de herligste pledd! Skjønner godt at du er rørt og himmelfallen :) Stor romjulsklem
F
Ohhh que oui il est beau!!!! Sublime!!! Et le fait qu'il soit fait par ta fille chérie le rend encore plus beau, plus doux et plus chaud à ton coeur!!!! Bravo Jannike et gros bisous à vous deux!
C
Bonsoir Ninne,<br /> <br /> Quel magnifique plaid ! Ta fille a, tout comme toi, beaucoup de talent avec un crochet ou des aiguilles. Félicitations. Et c'est tellement plaisant de voir une maman si heureuse ! <br /> <br /> Crifil
K
Hei ! For et nydelig teppe Ninne ;) Flink datter du har,ligner nok på mamman sin ;) Du fortjener et så flott teppe ! Håper formen er grei og at vi sees på nyåret ;) ha en fortsatt fin romjul og et godt mytt år <3 Klem
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité