Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
29 mars 2012

Yoga ou ne pas yoga

J'ai voulu tricoter des moufles Tidelibom

Jeg hadde e g e n t l i g  tenkt å strikke Tidelibomvotter

raumaull_finull


J'ai monté mes 60  mailles pour me rendre compte que ma Finull soit trop grosse...

la opp de 60 maskene, strikket i vei, og oppdaget at vottene kom til å bli alt for vide, selv i Finull.

yogaa

hm... je me pose (des questions), je réfléchis......  pour faire n'importe tout pour éviter le dé-tricotage... ?

så jeg satte meg godt til rette, og grublet på hva jeg kunne gjøre for å unngå å rekke opp...? 

002

je pourrais faire du yoga peut-être? merci....avec mon dos, c'est impossible! 

Begynne med yoga kanskje? Nei takk, det funker dårlig med skrotten min...


008
 

au contraire, aucun excuse, je suis prète pour des promenades printanières...
c'est sur; ça me fera du bien!

Derimot... jeg ble plutselig enda mer klar for små fine vårturer!

påske

Je vous souhaite, toutes et tous, des joyeuses fêtes de Pâques!

God påske, alle sammen!
 

Publicité
Publicité
Commentaires
R
Hei Ninne! Ser ut som du har hatt en fin paaske,tross snemangel.Plutselig var paasken over, og jeg har ikke faatt frem pynten enda...det er visst foerste gang det har skjedd. Hoeytidene er bare litt annerledes her...faar ikke alltid stemningen. Er som deg vandt med ski/hytte/fjellpaaske, eller lange turer langs strendene med eggekoking. Her er det pasteller og paaskeharer og ikke saa mye gult og kyllinger..ja ja, paasken kommer og gaar okkesom..<br /> <br /> Garn til det nye sjalet met...hm... Jeg brukte et sokkegarn (av det tynnere som brukes naa). Det er 75 % ull, saa det er lettere aa vaske. Skulle oenske jeg visste mer om norske garn typer. Det er saa masse nytt siden jeg reiste bort.Kanskje jeg kan faa undersoekt litt i sommer om tiden strekker til.<br /> <br /> I mellomtiden jobber jeg med moensteret...<br /> <br /> Snakkes..
B
Je les trouve chouette mais je me pose une question: quelle est l'utilité des chaussettes sans bout ni talon?
U
j' aime beaucoup tes chaussettes de randonnée .<br /> <br /> Bisous
F
Coucou ma Ninne ....oh oui tu as eu une superbe idée !!!!! Très belle invention !!!!!!<br /> <br /> Le nuancier me plait aussi !il y a plein de couleurs magnifiques .<br /> <br /> Joyeuses Päques pour toi ton ours et toute ta famille .<br /> <br /> Je te fais de très gros bisous ma Ninne<br /> <br /> STOR KLEM<br /> <br /> FRANCINE
M
Elles sont super les chaussettes de yoga...et moi, je veux toutes les laines du nuancier! Bisous
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité