Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
9 octobre 2012

Chef !

Pendant que mon lapskaus automnale (ragoût norvégien) se fait tout seul dans ma cuisine, je me suis rendue compte que je l'ai tricoté et crocheté des petits riens en coton! Ça ne vaut presque pas la peine de d'en parler, mais voilà! ;) 

Mens høstlapskausen putrer kom jeg plutselig på at jeg har jo faktisk småstrikket og ditto heklet litt kjøkkenstash innimellom slagene! Nesten ikke verdt bryet å snakke om engang, men nå er jeg engang i gang, så da får du bære over med meg ;)

Vasskalven sommer 2012 021


Vasskalven sommer 2012 023

Disse ga jeg bort så fort som mulig så ikke vaffellysten skulle ta helt overhånd :)

Dés que posssible, j'ai offert celles-ci, pour que l'envie vilaine de gaufres ne prendrait le dessus en moi...;)

20121009_143507
Og hva med disse da? To par joza Ronillekluter og en sprudlende grå strikket bare 2 rett og 1 vrang fra begge sider, antall delelig med tre. Mon tro om nye kluter noen gang kommer til å være tilstrekkende stimuli for å lokke fram vaskelysten min? Foretrekker kaffe og vafler, jeg :)) 

Et quand à ceux-ci, je me demande si jamais elles suffiront de me faire envie de faire la menage? Toute fois, j'adore ma nouvelle tasse :)

2012-07-12 15

Publicité
Publicité
Commentaires
M
Des petits riens de toute beauté.
F
Ah oui elle est très bien ta tasse, de beaux motifs comme tes pulls ou chaussettes.
B
Je profite moi aussi de ces jolies gauffres au quotidien dans ma cuisine,trâce de ton passage avec Ragnhild chez moi.Depuis j'en fait aussi pour offrir...et elles ont beaucoup de succès.<br /> <br /> groooooos bisous!
C
Comme elles sont belles tes gaufres et tout ce que tu nous montres La tasse est trop belle , elle aussi.<br /> <br /> <br /> <br /> J'ai la chance d'avoir deux gaufres à la violette de ta plus grande amie au monde . J'adore même si au début je n'osais pas m'en servir de peur de les abimer .<br /> <br /> Bises
S
Hallo!!!<br /> <br /> Jammen....ser jeg ikke du har fått tak i dette kruset jeg viste en gang fra butikken!<br /> <br /> (vi ble så fort utsolg for disse.....)<br /> <br /> Vaffelgryteklutene minner meg om Ragnhild, siden vi fikk velge hver vår, den første gangen vi var på bloggtreff der (min er selvfølgelig RØD, og blir brukt som julepynt)<br /> <br /> Håper alt er bra med deg. Gleder meg til vi sees snart igjen, Ninne. klem
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité