Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
2 juin 2014

Mormors lille badestrand

Heihei!
Oppmuntret av min kjære far, har jeg lyst til å vise dere noen bilder fra de siste ukene i vårt lille paradis. Jeg føler meg så utrolig heldig som har muligheten til å kose meg så mye der, både midt i uka og i lange gode helger med familien. Her har familien vår røttene plantet dypt og godt mellom Natt-og dag, morelltrær og Veronika. Her nyter vi  herlige dager og fred og harmoni enten sjøen plasker  eller solen skinner over speilblankt hav! 

Da vi var små, og ikke minst, da våre barn var små, skrev og illustrerte far (med litt hjelp av oss) mange festlige og  helt personlige bøker til oss. For en del år siden samlet han alle bøkene i ett, og trykte  MORMORS LILLE BADESTRAND opp i noen få eksemplarer, til oss. Nå er han i gang med å legge samlingen ut på nett, du finner den her, og jeg garanterer en  morsom og hyggelig leseopplevelse, både for små og store! <3

Mormors lille badestrand - av Kjell Aas

Coucou toi! Encouragée par mon chère papa, je vais vous montrer quelques photos prises dans mon petit coin de paradis pendant ces dernières semaines printanières. Je suis super gâtée d' y avoir déjà pu passer plusieurs semaines, même avant que l'été s'installe pour vrai. Voilà, sans mots... quelques clichés à savourer:) Pour celles et ceux qui s'en interêssent, je vous invite de suivre le lien au-dessus, pour voir les illustrations de mon papa, tirées des livres privés qu'il nous a fait, pour moi et ma soeur et pour nos quatre enfants. Amitiés +

kollage

Badeliv i mai

badeodden

dukkestuen i morellblomstring

epleblomster kollage

midnatt

mormors lille badestrand

solnedgang badeodden

svaner

årets første rose

 





Publicité
Publicité
Commentaires
M
tes photos sont époustouflantes de beauté ! ton Papa a bien fait de t'encourager. Amitiés.
R
For et nydelig sted du har Ninne! Et paradis...
R
For et nydelig sted du har Ninne! Et paradis...
A
Des photos sublimes... Je ne sais pas laquelle est la plus belle, elles me plaisent toutes ! tu vis dans un pays magnifique.<br /> <br /> Gros bisous<br /> <br /> Annick
M
Je suis submergée par la beauté des paysages de ton pays, cela accentue encore mon rêve d'y aller faire de la randonnée!!! Je suis fan, vraiment. Je parle souvent à mes amis de ce beau pays. Nous évoquons souvent la possibilité de nous y rendre pour découvrir ces paysages à travers la marche
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité