Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
23 novembre 2008

Ski et tricot - ski og strikketøy

A9CG4U2CAHMCZMHCA0IMXMTCACLMD5RCASXE6CBCAQOWP8WCAF70TCQCA72LS8UCAI12LJCCAWELYHHCA6Z7CMOCA366O0JCA7NBES0CA07DHJICAI3QBKDCATXPLX1CAQWVYSOCAEMBOOA Un petit salut de moi - pendant un tout petit pause de tricot. De mon coin de canapé je regarde les premières compétitions de l'hiver de ski du fond sur télé, mes aiguilles chauffent, et de temps en temps je jette un oeil sur mon ordi pour voir s'il s'y passerait quelque chose agréable. Évidemment il n'y en a pas trop d'activité aujourd'hui! Après un petit pause, c'est de nouveau le châle Levina qui avance. Le tricot en une couleur me change agréablement de jacquard minutieux. Ça me fait du bien! J'en vois le fin, et maintenant c'est très amusant! J'ai commencé avec 350 mailles, mais là il ne me reste que 60! Bon je veux continuer tout de suite! Un très bon dimanche à TOI! Bisous!!

PB230032

A87QGWBCAJBNXNXCAH3HP2ZCAE4H4IGCAMKEE31CA3XFWBECAI7HKI4CAYP8JAACAIXYFX1CAWH24K7CAR5DDFTCAQ1479XCAIQ0LJPCA4N8TJWCA7LZE4YCAITRFVWCAI6K2KGCAH3KV8G En liten tur innom mellom slagene på langrennsarenaen, der jentene våre nettopp har vunnet sin første stafett for året og gutta løper om kapp uti løypa. Pinnene mine går varmt i dag, jeg har funnet fram Levinasjalet mitt igjen, og det gjør utrolig godt med en avveksling fra det pirkete mønsteret på mors genser. Det er nå det er morsomt, for nå vokser sjalet fort og jeg ser slutten. Jeg begynte med 350 masker, og nå er det bare 60 igjen. Rart det der, hvorfor er det så deilig å avslutte noe som det var så moro å begynne på? En gang i blant kaster jeg et blikk bort på pc'en ved siden av meg i sofaen, men det er visst stille på bloggene i dag. Det er travle tider! Jeg kjenner strikketøyet dra i armen min, så da er det bare å lystre! Ha en veldig fin søndag, du også! Klemz!!

Publicité
Publicité
Commentaires
N
Tjrs active à ce que je vois, j'entends tes aiguilles cliqueter de chez toi à chez moi!!!<br /> Bisous
L
Det er meget kald i Provence i dag.<br /> Hier : neige ! Pas lontemps mais quand même... les garçons étaient fous de joie (pour trois plaques de neige gorgées d'eau)<br /> <br /> Je dis toujours "for fanden" !!! Maintenant, en plus, je penserai à Hell et ses expéditions du feu de Dieu !!!!!!<br /> <br /> Ha en fin dag.<br /> Stor klem
L
Que de mailles, que de mailles !..... quel patience.
T
Gleder meg til å se sjalet ferdig. :)
S
Hei Ninne!<br /> Så fint Levinasjalet ditt blir! Vet du, en stressende dag på jobben i forrige uke, stod Bjørg i butikken med en diger pose med garn!!!!<br /> Vi ble enige om å kjøpe inn litt over jul....begge parter hadde altfor mye å gjøre!!!<br /> Jeg fikk kjenne på både Lamagarn og angoragarn....så mykt, så mykt!!!!
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité