Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ma petite île déserte à moi ~  Min lille øde øy
Derniers commentaires
Archives
19 janvier 2013

En reliefflue er ingen flue ;)

Lue Lerke og Alpaca Silk fra Rauma 1

Coucou! Pendant que l'hiver continue avec des gros flacons de neige et un froid rude, et sans oublier avec un bon feu de cheminée, je n'arrête pas de tricoter des vêtements chauds! Ce bonnet, encore une fois pour ma fille chérie, est tricoté en un fil Lerke de Dale avec un fil Alpaca Silk de Rauma pour le chaleur. Une combination pas mal du tout. Bonne journée! :)

 231


Tittei! :) Så kaldt som det er nå for tiden er det bare å fortsette å strikke varme, gode plagg! Jeg liker en kongelig norsk vinter, jeg da, med akkurat passe mye ren hvit snø og mange kuldegrader, og bål på peisen selvsagt:) Denne lua strikket jeg før jul til yndlingsdatteren min som ønsket seg en lue i Lerke, men for at den skulle bli litt varm og god  lurte jeg inn en tråd Alpaca Silk fra Rauma, og det ble grunnen slett ikke så dum effekt! Ha en fin dag, da du! :)

Modèle norvégien/ Mønster: Lue Hefte 212 fra Dalegarn mønster 21202

Du finner bilder av hefte 212 her

Publicité
Publicité
Commentaires
C
bonjour ceux sont les exlications du bonnet gris que j aimerai avoir mais me repondre en francais merci bisous
C
bonjour ce sont les explications du bonnet qu il me faut et en francais merci beaucoup bonne journee bisous
F
Annerledes. Jeg likte den :) Og heldig Milo som fikk fin flettet, genser. Ha en fin kveld! :)
C
celui qui est en motif de feuilles je ne le trouve nul part merci bises
C
bonjour tres joli bonnet auriez vous la gentilesse de m envoyer les explicationsdu bonnet impossible de trouver le point le premier point du bonnet
Ma petite île déserte à moi ~ Min lille øde øy
Publicité
Newsletter
Publicité